понедељак, 16. март 2020.

Vanredna situacija

Poštovani roditelji, 


nadam se da ste zdravi i da će tako i ostati.


Sa vašom decom, tj. mojim djacima sam u kontaktu i redovno im prosledjujem sva obaveštenja vezana za uvodjenje on line nastave. Još nemamo kompletnu sliku kako će se to odvijati kod pojedinih predmeta, ali čim dobijem info ja ću vam proslediti.


Nadam se da djaci neće zanemarivati svoje on line obaveze, ali ako se to ipak desi, moja obaveza kao razrednog starešine je da vas obavestim (individualno).


Ukoliko neko od dece bude zaražen korona virusom, molim Vas da me obavestite. Moja obaveza je da taj podatak prosledim direktoru, a on Školskoj upravi. Ministarstvo zdavlja striktno zahteva tu informaciju. 


Mi se u školi uhodavamo i mislim da će mnogo jasnija slika našeg rada  biti za koji dan. 


Čujemo se i želim Vam svako dobro.🍀



1 коментар: